PER 14 DIENŲ NUO PREKĖS PRISTATYMO DIENOS JŪS GALITE:
- Pakeisti prekę į kitą.
- Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Prekės keitimo atveju, keičiamą prekę į „LP Express” paštomatą pristatysime nemokamai!
Jei Jūsų naujai išsirinkta prekė yra pigesnė, kainų skirtumą grąžinsime į mokėtojo sąskaitą po prekės keitimo.
Jei naujai išsirinkta prekė yra brangesnė, kainų skirtumą reikės apmokėti į įmonės banko sąskaitą.
Svarbu! Jūsų patirtos siuntimo išlaidos grąžinant prekę nėra padengiamos.
Norėdamas grąžinti ar pakeisti prekę, Pirkėjas turi išsiųsti ją į „Omnivos” paštomatą adresu:
Priestočio g. 28, Klaipėda
Kartu su grąžinama preke (prekėmis), Pirkėjas turi atsiųsti užpildytą grąžinimo formą. Atsisiųsti.
KEIČIAMOS ARBA GRĄŽINAMOS PREKĖS TURI ATITIKTI ŠIUOS KRITERIJUS:
- grąžinama prekė turi buti nepažeistoje pakuotėje;
- prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
PINIGŲ GRĄŽINIMAS
Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 7 d.d. po to, kai prekė yra gauta, patikrinama, kad ji yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, yra visi įpakavimai, etiketės.